اهدای نمادین کلید شهر بندر ترکمن به قهرمان ملی کاراته

 اهدای نمادین کلید شهر بندر ترکمن به قهرمان ملی کاراته

طی یک مراسم نمادین، کلید شهر بندر ترکمن به قهرمان ملی کاراته اهداء شد.

به گزارش نبض سرمایه به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرترکمن؛ رحمان بردی قاضی لار شهردار بندرترکمن طی مراسمی نمادین، کلید شهر ترکمن را به آریانا پورقاز قهرمان ملی کیو کوشین کاراته اهداء و از زحمات وی تجلیل کرد.

شهردار بندرترکمن، در این مراسم با تاکید بر تعالی بنیاد خانواده و تشویق فرزندان برای تحقق سیاست های الگوی ایرانی اسلامی جامعه گفت: توجه، حمایت و شناسایی توانمندی های نوجوانان و جوانان این مرز و بوم و ایجاد انگیزه، دغدغه مهمی است که امیدواریم با حمایت دولت و مردم، عملیاتی شود و امروزه، در راستای توسعه مدیریت فرهنگی و توسعه پایدار شهری، مدیریت استعدادیابی و کمک به موفقیت فرزندان ایران، گام موثری در رشد جامعه است.

شایان ذکر است؛ آریانا پورقاز، با داشتن کم توانی، ناتوانی جسمی و سندرم دان، درکارنامه درخشان ورزشی خود، ۳ مدال طلای ورزشی در سطح ملی دارد.

وی در جریان رقابت های مسابقات قهرمانی کیوکوشین ساکاموتو که در شهر مشهد برگزار گردید در بخش بانوان یکی از زیبائی های این رقابت ها خود را در قالب دختری با توانایی های قابل ستایش به نمایش گذاشت.

آریانا پور قاز دختری طلایی از خانواده سندروم دان که کسب مدال طلا در مسابقات سبک های آزاد کیوکوشین ساکاموتو استان گلستان را در کارنامه ورزشی خود دارد موفق به کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی کشور در آذر ماه در کلانشهر مشهد نیز گردید این افتخار آفرینی با همت و تلاش بی وقفه آریانا و مربیگری سنسی الهه بیرامون نائب رئیس کمیته داوران بانوان کیوکوشین ساکاموتو کشور بدست آمد.

لینک کوتاه : http://nabzesarmaye.ir/N7jSt

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *