سامانه جامع مقایسه و خرید آنلاین بلیت انواع اتاق فرار در سطح کشور رونمایی شد

 سامانه جامع مقایسه و خرید آنلاین بلیت انواع اتاق فرار در سطح کشور رونمایی شد

پلتفرم جدید سامانه جامع مشاهده، مقایسه، رزرو و خرید آنلاین بلیت انواع اتاق فرار در سطح کشور رونمایی شد.

به گزارش نبض سرمایه، مراسم رونمایی و کنفرانس خبری پلتفرم جدید ایران اسکیپ ظهر امروز با حضور مسیح خدابخشیان، دبیر انجمن بازی های فکری و عضو کارگروه اتاق فرار شورای نظارت بر اسباب بازی، علی مهام هم بنیانگذار و مدیر عامل ایران اسکیپ، محمدجواد امینی هم بنیانگذار و معاونت ایران اسکیپ، مجموعه داران اتاق های فرار و اصحاب رسانه در سالن همایش های خیریه رعد برگزار شد.

این مراسم با راهبری و هدایت آرش سروری، برنامه‌ساز فناورانه و فعال حوزه نوآوری، فناوری و استارتاپی در مورد رویداد و مجموعه ایران اسکیپ آغاز شد.

آرش سروری

مسیح خدابخشیان، دبیر انجمن بازی های فکری و عضو کارگروه اتاق فرار شورای نظارت بر اسباب بازی و فعال اتاق فرار از سال ۹۵ درباره آمار و وضعیت اتاق فرارها و بازار این صنف گفت: بیش از ۴۵۰ اتاق فرار در سطح ایران، بیش از ۳۰۰ اتاق فرار در تهران و حدود ۱۰۰ اتاق فرار در استان البرز وجود دارد که حدودا ۱۵۰۰ سانس در ماه

سپس سیدعلی مهام، مدیر عامل ایران اسکیپ درباره انتخاب نام مجموعه گفت: انتخاب اسم ایران در هر برندی مسئولیت و بار بیشتری برای برند مورد نظر ایجاد می کند و ایران اسکیپ تمام سعی خود را انجام داده تا با پشتیبانی ۲۴ ساعته و بدون نقض این مجموعه، پاسخگوی مجموعه داران و مشتریان باشد.

محمدجواد امینی هم بنیانگذار و معاونت ایران اسکیپ نیز در ادامه ضمن اشاره به دانش فنی تیم ایران اسکیپ، از پلتفرم جدید ایران اسکیپ با UI و UX متفاوت از قبل رونمایی کرد.

وی افزود: پلتفرم جدید در بهینه ترین حالت ارائه می‌شود و این پلتفرم دارای امکان نمایش اتاق فرارها بر اساس منطقه جغرافیایی است.

امینی خاطرنشان کرد: امکان کنسلی سانس، رزرو آسان، ورود و ثبت‌نام سریع از مهمترین ویژگی های نسخه جدید این پلتفرم محسوب می شود. همچنین کاربران می توانند با استفاده از این پلتفرم امتیاز دریافت کنند و کد تخفیف بگیرند.

برای مشاهده این پلتفرم جدید به سایت ایران اسکیپ یا شبکه اجتماعی آن مراجعه فرمائید و لذت مشاهده، مقایسه و رزرو اتاق های فرار در سراسر کشور را به صورت آنلاین تجربه کنید.

لینک کوتاه : http://nabzesarmaye.ir/MOJQr

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *