اتصال پایانه های فروشگاهی بانک گردشگری به سوئیچ «به پرداخت ملت»

 اتصال پایانه های فروشگاهی بانک گردشگری به سوئیچ «به پرداخت ملت»

شرکت به پرداخت ملت از انعقاد قرارداد با بانک گردشگری برای اتصال پایانه های فروشگاهی این بانک به سوئیچ پرداخت خود خبر داد.

به گزارش نبض سرمایه به نقل از روابط عمومی شرکت به پرداخت ملت، این شرکت در راستای توسعه همکاری با بانک گردشگری طی قراردادی جدید ضمن تمدید و پشتیبانی پایانه‌های فروشگاهی این بانک، همگی آن‌ها را با اتصال به سوئیچ «به‌پرداخت» تحت پوشش کامل خود قرار داد.

همچنین در راستای استراتژی بازاریابی جدید بانک گردشگری به منظور حفظ و توسعه منابع در مجتمع های بزرگ تجاری و فروشگاهی کشور (مال‌ها و مگامال‌ها)، اتصال به سوئیچ «به پرداخت ملت» که برترین شرکت پرداخت الکترونیک ایران و خاورمیانه و پانزدهمین در جهان بوده و از چهار دیتاسنتر بزرگ در کشور برخوردار است، ضمن افزایش سهم بازار، یک مزیت رقابتی دیگر برای بانک‌ها محسوب می‌شود.

بنا بر این گزارش، شرکت «به‌پرداخت ملت» با اتخاذ استراتژی کاهش بهای تمام‌شده و افزایش سطح کیفی خدمات، در 5 ماه نخست سال جاری با سهمی معادل 50.75 درصد در مبلغ تراکنش‌ها و 46.39 درصد از بازار در تعداد تراکنش‌ها بین 12 شرکت متصل به سوئیچ شاپرک، پرچمدار بلامنازع بازار پرداخت الکترونیک کارتی بوده که این جایگاه، مهم‌ترین مزیت اتصال پایانه‌های فروشگاهی بانک‌ها به سوئیچ پرداخت این شرکت است.

گفتنی است؛ بانک گردشگری بنا بر آمار منتشرشده از سوی شرکت شاپرک در مردادماه امسال، به لحاظ سهم پذیرنده از کل «تعداد» تراکنش‌های ابزار پذیرش کارت‌خوان فروشگاهی سهم 0.53 درصدی و از لحاظ سهم پذیرنده از کل «مبلغ» تراکنش‌های ابزار پذیرش کارت‌خوان فروشگاهی دارای سهم 0.58 درصدی در میان بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری کشور بوده است.

لینک کوتاه : http://nabzesarmaye.ir/kImRY

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *