بازدید مقام ناظر بانک کشاورزی از شرکت آسان پرداخت

 بازدید مقام ناظر بانک کشاورزی از شرکت آسان پرداخت

ایرج یوسفی ریاست اداره کل خدمات نوین بانک کشاورزی و هیئت همراه از کارکردهای مرتبط شرکت آسان پرداخت در حوزه‌ پرداخت و خدمات این شرکت به مشتریان بانک کشاورزی بازدید نمودند.

به گزارش نبض سرمایه به نقل از روابط عمومی شرکت آسان پرداخت، روز سه شنبه 24 تیرماه 1399 میزبان ایرج یوسفی ریاست اداره‌ کل خدمات نوین بانک کشاورزی و هیئت همراه بود، این دیدار به منظور آشنایی بیشتر با فضای کاری، ارزش‌ها و فرهنگ آسان پرداخت و فعالیت های درحال انجام که با بازدید از واحدهای پردیس و مهناز صورت گرفت.
همچنین در این بازدید ایرج یوسفی از کارکردهای اصلی، نقاط خدمتگزار و مواضع استقرار تیم‌های اصلی ارائه‌ دهنده‌ خدمات اظهار داشت: آسان پرداخت به عنوان ارائه دهنده‌ ابزار پرداخت ویژه‌ مشتریان بانک کشاورزی دارای قابلیت‌های افزوده‌ای است که باید به شیوه‌ای حرفه‌ای از آن در جهت منافع بانک و مصالح شرکت بهره‌مند شویم.
وی افزود: توجه به نیاز مشتریان و ذهنیت آن‌ها نسبت به خدمات ارائه شده باید در اولویت قرار گیرد و برای رفع نیازمندی های ایشان از هر تدبیری استفاده کرد. ارتباط سازنده و موثر با مشتری یکی از عوامل مهم تاثیرگذار در حفظ ایشان است، حال اینکه مشتریان شرکت مشتریان بانک نیز هستند در درجه‌ اهمیت بالاتری قرار می‌گیرد.
یوسفی، ریاست اداره کل خدمات نوین، در جلسه ای که با حضور محمد رحمانی «کارشناس مسئول اداره‌ کل خدمات نوین»، محمدعلی کردئی «مدیر پیشخوان خدمات»”، حمید مرتضاییان «مدیر مرکز تعمیرات» محمدرضا حیدری معین «مدیر امور مشتریان»، شادی نظری «مدیر مشتری بانک کشاورزی» و سایر همکاران شرکت برگزار شد؛ ضمن تاکید بر این نکته که رضایت مشتریان از یک سو و کاهش هزینه‌ها از سوی دیگر دو برنامه‌ی کلیدی حال حاضر بانک هستند گفت: آسان پرداخت خدمات خود را با کیفیت و دقت نظر ارائه می‌کند و در مشتری مداری خوشبختانه هم سو با سیاست‌های بانک گام بر می‌دارد که امید است این فضا به ویژه در شرایط حساس کنونی با همکاری هر دو طرف بیش از گذشته مورد توجه باشد.
میهمانان بازدید خود را از واحد پردیس شرکت و با حضور در مرکز پاسخ‌گویی و میز امداد آغاز و سپس به واحد تعمیرات مراجعه داشتند.
همچنین پس از آشنایی با ساختمان پردیس به ساختمان مهناز مراجعه نمودند و در جلسه‌ای مبسوط با پرتفوی محصولات شرکت مستقلا آشنا شدند.
این بازدید از جمله اولین تورهای یک‌پارچه‌ی دیدار مشتریان اصلی و سازمانی شرکت از قابلیت‌ها و استعدادهای آسان‌پرداخت است که با هدف نمایش هرچه صحیح‌تر توانمندی‌های شرکت و مزایای رقابتی که تاکنون نتایج  مثبتی را در بر داشته‌ انجام شد.
لینک کوتاه : http://nabzesarmaye.ir/YMrki

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *