مشارکت یک میلیون و 400 هزار نفری در چهاردهمین عرضه اولیه فرابورس

 مشارکت یک میلیون و 400 هزار نفری در چهاردهمین عرضه اولیه فرابورس

امروز دوشنبه 21 بهمن 1398، چهاردهمین عرضه اولیه فرابورس ایران در سال جاری با موفقیت انجام شد. بر این اساس 5 درصد از سهام شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان، معادل 500 میلیون سهم با نماد «ومهان» در بازار دوم به روش ثبت سفارش به فروش رسید.

به گزارش نبض سرمایه به نقل از مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، در عرضه اولیه شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان که با مشارکت یک میلیون و 397 هزار و 115 کد معاملاتی همراه بود، 370 سهم با قیمت 5625 ریال به یک میلیون و 388 هزار و 447 کد معاملاتی تخصیص پیدا کرد.

گفتنی است که بر اساس اطلاعیه عرضه، دامنه قیمت سفارش‌گیری برای این عرضه اولیه بین 5150 تا 5625 ریال در نظر گرفته شده بود و حداکثر سهام قابل خریداری برای حد هر حقیقی و حقوقی نیز 500 سهم بود.

در هفتاد و یکمین نشست خبری «یک دیدار، یک عرضه» که روز گذشته به مناسبت عرضه اولیه شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان برگزار شد، مهدی سنایی‌فرد، مدیرعامل شرکت با اشاره به اینکه ارزش روز پورتفو شرکت به تاریخ 30 دی 98، حدود 7 هزار و 800 میلیارد تومان و بهای تمام شده پورتفو شرکت 2 هزار و 400 میلیارد تومان است، گفت: متنوع بودن پرتفو شرکت و انتخاب سهام ماندگار و پیشرو بازار، نقدشوندگی بالای دارایی‌ها، سرمایه انسانی توانمند و عملکرد چابک در تصمیم‌گیری‌ها و نیز سهامدار عمده خوشنام و شناخته‌شده در بازار سرمایه از مهم‌ترین مزیت‌های این شرکت محسوب می‌شود.

لینک کوتاه : http://nabzesarmaye.ir/dLwYG

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *